tisdag 7 januari 2014

sing me to sleep

Har inte haft något att prata om. Jag försöker komma på saker jag skulle kunna skriva om, men jag kommer verkligen inte på något, utom att det är två dagar kvar tills vi åker till Singapore och jag har resfeber, dricker (för mycket) te och packar och ser på Disney-filmer.
Det blir alltså 9 timmars flyg till Singapore, där vi stannar i 3 nätter och sedan 13 timmars (åh herregud) flyg till Frankfurt och sedan Sverige. Sammanlagt cirka 25 timmar på flygplan.
Usch, vill inte ens tänka på det.
Jag brukade älska att åka flygplan då jag var liten, för jag gillade att springa omkring i gångarna och jag gillade att stödja händerna på folks handstöd, på sidorna av sätena och sedan liksom ta ett språng framåt och sedan göra samma sak 200 gånger, ända tills jag var på väg in i första klass-sektionen och en flygvärdinna satte stopp för det.
Jag gör inte sånt längre.

Jag vill skriva. Men jag får inte fram något. Vill skriva om min dag, vill att mina dagar ska vara händelsefulla och roliga, men de går oftast ut på att jag klagar över något och sedan ser på film resten av dagen och pratar med folk i Sverige.
Var på stan för sista gången igår. Jag köpte ett fint hårband och en kick-ass plånbok med nitar som jag tycker ofantligt mycket om, även fast vi inte har plats med mer packning. Har redan använt båda idag.
Jag längtar efter Elena och Elisa. Vill krama dem och vill berätta för Elena att allt kommer bli bra. vill säga så mycket saker, men jag kommer få stopp i halsen.

Är rädd för vad jag kommer göra med ångesten som jag känner blir starkare för varje dag.
Kämpar emot självskadetankar varje dag och är 2 veckor skadefri, vill så gärna slippa detta och jag ångrar att jag ens startade. Men det gör väl alla, någon gång.


är det här jag ska lägga in en sarkastisk white-girl kommentar?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar