måndag 27 januari 2014

can I make it better?

Det går inte bra med bloggen, jag har inget att skriva, inget som händer.
Skolan rullar på, jag får böcker att läsa av lärare, jag läser om Harry Potter och ser för mycket på How I Met Your Mother.

Lately, I've been going a little crazy.
Det är sant, jag känner mig så nere. Det påverkar folk i min omgivning och mig, och jag gör allt jag kan för att stoppa det, men det mörka tränger sig på hela tiden. I skolan tänker jag på att jag inte vill längre och att jag längtar tills jag kommer hem för då kan jag göra vad jag vill. Typ.

Mamma ringde Ungdomsmottagningen i Uppsala för några dagar sedan och imorgon kommer jag gå tidigt från skolan för att prata med en psykolog därifrån. Därefter kommer jag åka tillbaka till skolområdet för att gå på min första pianolektion på 7 månader! Det känns läskigt och roligt på samma gång, för piano är otroligt lugnande.
Sedan på onsdag så ska Elena och jag (förhoppningsvis) åka till Ekeby och köpa gymkort, äntligen! Och då får jag börja gymma igen, det ser jag otroligt mycket fram emot.
På torsdag tänkte jag även gå ner på stan med Elena för att göra topphemlig business till en väldigt speciell person som fyller år på söndag!

Förresten, om ni inte visste det, så älskar jag animerade Disney-filmer, de är en av de bästa sakerna som finns! Alltså filmer som Wreck-It Ralph, Råttatouille, Turbo o.s.v.
Hursomhelst, idag såg jag Frozen! Jag har sett fram emot att se den otroligt länge och den nådde verkligen upp till mina förväntningar. Det är en sån underbar film och jag mådde lite bättre efter att ha sett den, så man kan säga att det är en feel-good film. Rekommenderas definitivt, om ni gillar såna filmer! Puss


       








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar